SSS

SIK SORULAN SORULAR

GENEL

Nasıl alışveriş yapabilirim?


İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında talep edilen bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.




Ürünler hakkında kimden yardım ve bilgi alabilirim?


Sitemiz veya satın almak istediğiniz ürün hakkında destek almak için alışveriş öncesi veya sonrası hiç çekinmeden +90 554 977 98 11 no'lu hattımızdan Ürün Temsilcimiz ile iletişime geçebilirsiniz.




Aldığım ürünleri değiştirebilir miyim?


Online mağazamız üzerinden verdiğiniz siparişlerde değişim işlemi yapılamamaktadır, bu ürünleri sadece online mağazamıza iade edebilirsiniz.




Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?


Fabricator üzerinde satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.




İade etme süresi ve şartları nelerdir?


Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi teslim edildikten sonra 14 gündür. Ambalajı bozuk, yırtık, delik, ıslak, zedelenmiş ürünlerin iadesi reddedilir. Ürünler tüm ambalaj ve aksesuarları ile yeniden satılabilirlik vasıflarını yitirmemiş olmalıdır.





ÜYELİK

Nasıl üye olabilirim?


Fabricator ana sayfasında bulunan ‘Üye Giriş / Üye Ol’ butonuna tıklayarak görüntüleyeceğiniz ' Yeni Üye Kayıt ' formuna gerekli bilgileri kaydedip "Kaydet" butonuna tıklayınız. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru olarak belirttikten sonra otomatik olarak siteye giriş yapmış olacaksınız. Alışveriş yapmak için üyelik şart değildir.




Üyelik işleminde nelere dikkat etmeliyim?


Üye kayıt formunda belirtiğiniz bilgiler doğru olmalıdır. Üye kayıt formuna Fabricator'e daha önce kayıt olmuş e-posta adresi ile tekrar üye kaydı oluşturulamamaktadır. Seçeceğiniz şifre kolay hatırlayacağınız fakat başkaları tarafından tahmin edilemeyecek şekilde olmalıdır.




Kişisel bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?


'Hesabım' başlığı altında yer alan ‘Hesabım’ bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.




Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?


‘Hesabım’ başlığı altında yer alan ‘Adreslerim’ bölümünden adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.




Şifremi unuttum. Ne yapabilirim?


Üye giriş sayfasında bulunan ‘Şifremi Unuttum’ alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde ‘ Yeni Parola ‘ nızı oluşturabilirsiniz




Üyelik bilgi güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?


Fabricator dünyada yaygın olarak tercih edilen SSL ( Secure Sockets Layer ) sunucu protokollerini kullanmaktadır. Bu güvenlik sistemi, internette saklanan verilerin en etkin koruma yöntemidir. SSL şifreleme teknolojisi, kredi kartı işlemleri ve kişisel bilgilerinizin saklanması konusunda sağlam bir güvenlik duvarı oluşturmaktadır. 128 bit'lik şifreleme teknolojisi bu güvenlik duvarının temelidir. Kredi kartı verilerini şifreleyen bu sistem, bilgi akışı esnasında herhangi bir güvenlik açığına ya da bilgilerin çalınmasına engel olmaktadır. Sitemizde yer alan KVKK, Güvenlik ve Gizlilik bilgilerini okuyabilirsiniz.




Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?


Üyelik iptal işlemleriniz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. +90 554 977 98 11 no’lu hattan ya da sisteme kayıtlı olan e-posta adresinizden info@fabricator.com.tr mail adresine email ile bizlere ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.





SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?


FABRICATOR'e Adınız, soyadınız, e-posta adresiniz ve şifrenizi yazarak tamamlanan oldukça basit bir formla hemen üye olabilirsiniz. İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında istenecek bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.




Siparişime ürün ekleyebilir miyim?


Sepetinize bir çok ürün ekleyebilir ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz. Ödemesini yaptığınız siparişe ürün ekleyemezsiniz. Ancak, siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir, yeni vereceğiniz siparişinize eksik olan ürünleri de ekleyerek tüm ürünlerin aynı kargo ile adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.




Ürünleri sepetimde ne kadar süre tutabilirim?


Sepetinize eklemiş olduğunuz ürünler rezerve edilmemektedir. Ürün satışa açık olduğu sürece sepetinizde bulundurulabilir.




Siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?


Siparişlerinizi ‘Hesabım ’ bölümünde bulunan ‘ Siparişlerim ’ sekmesinden kontrol edebilirsiniz




Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?


Fabricator üzerinde satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.




Aldığım ürünleri değiştirebilir miyim?


Online mağazamız üzerinden verdiğiniz siparişlerde değişim işlemi yapılamamaktadır, bu ürünleri sadece online mağazamıza iade edebilirsiniz.





ÖDEME

Ödeme adımında kredi kartı onay sorun yaşıyorum. Neden olabilir?


Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerle onaylanamayabilir. Bu nedenlerden bazıları: - Kart numarasını hatalı girmeniz,
- Kartınızın son kullanma tarihinin hatalı/geçmiş olması,
- Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
- Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
- Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
- Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması sayılabilir. Bu nedenler dışında sorun yaşıyorsanız, kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bizimle veya bankanızla iletişime geçebilirsiniz. Müşteri hizmetleri destek telefonlarından - +90-554-977 98 11 – yada info@fabricator.com.tr ile bize ulaşabilirsiniz.




Ödeme seçenekleri nelerdir?


En kaliteli ürünleri, Üretimden direk tüketiciye maliyetine yakın fiyatlarla evinize getirmeyi amaçlayan FABRIICATOR sitesinde Kredi kartı tek çekim ödeme imkanı vardır. Eft/havale ile ödeme imkanı için de ödeme sonrası dekont bilgisini info@fabricator.com.tr adresinden veya +90-554-977 98 11 nolu telefondan bizimle irtibata geçebilirsiniz. Dönem dönem Anlaşmalı bankalar ile vade farksız taksit imkanlarımız olabilmektedir.




Kapıda ödeme yapabiliyor muyum?


Şu anda kapıda ödeme yöntemi ile sipariş verilmemektedir.




Kredi kartlarına taksit imkanı var mı?


FABRICATOR üzerinden yapılan alışverişlerde dönem dönem anlaşmalı bankalarımızın kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.




Kredi kartı güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?


FABRICATOR, SSL güvenlik sertifikalarının en yüksek standardı Global Sign SSL Sertifikası kullanılmaktadır. Kredi kartı ödemesindeki tüm işlemler banka ve bilgisayarınız arasında 128 bit özel Global Sign şifreleme yöntemi ile gerçekleşir. Bu yöntemle bilgileriniz korunurken güvenle alışveriş yapabilirsiniz.




Havala / Eft ile alışveriş yapabilir miyim?


Sitemizde belirtilen banka hesaplarına yapacağınız havale/eft ile bize ulaşmanız halinde ürünlerinizi gönderebiliyoruz. Bize +90-554-977 98 11 veya info@fabricator.com.tr adresi ile ulaşabilirsiniz.





KARGO

Siparişler ne zaman kargoya teslim edilir?


Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizde bulunan ürünün teslimat süresine bağlı olarak kargoya teslim edilmektedir. Siparişleriniz 1-8 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Cumartesi-Pazar günleri kargo gönderimimiz bulunmamaktadır. Siparişlerinizi ‘ Kullanıcı Hesabım ‘ bölümünde ‘ Siparişlerim ‘ sekmesinden takip edebilirsiniz. Ancak zorlu hava koşulları benzeri engelleyici faktörler, kargonuzun gecikmesine sebep olabilmektedir.




Yurt dışına gönderim yapabiliyor musunuz?


Teslimat noktalarımız yalnızca Türkiye ile sınırlıdır.




Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?


Siparişleriniz kargoya verilmeden önce adres değişikliği yapılabilmektedir. Destek hattımız +90-554-977 98 11 no’lu hattı arayarak hızla süreci başlatabilirsiniz. Ancak bu tür durumlarda teslimat süresinin uzayabileceği dikkate alınmalıdır. Kargoya verilmiş ürünlerde adres değişkliği yapmamız mümkün olmayacaktır.




Kargo bedeli ödeyecek miyim?


FABRICATOR internet sitemizden yapacağınız tüm siparişlerde Türkiye'nin tamamına Kargo Ücretsizdir. Sürpriz kargo maliyetlerini düşünmeden rahatça alışverişinizi yapabilirsiniz.




Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?


Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.
Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır. *Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.





İADE VE İPTAL İŞLEMLERİ

Siparişimi iade edebilir miyim?


Satın aldığınız ürünü, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edebilirsiniz.




Ürün iade edilirken kargoyu kim ödüyor?


Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünün iade kargo ücreti tarafımızca karşılanır. İade etmek istediğniz ürünü tarafımızdan +90-554-977 98 11 nolu numaradan alacağınız ücretsiz kargo kodu ile SÜRAT kargo ile gönderebilirsiniz




İade işlemini nasıl yapacağım?


- Ürünler adresinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade yapabilirsiniz. - Ürünler orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edilmelidir. - Faturasıyla birlikte gerekli alanlar doldurulup imzalanarak gönderilmelidir. - İadenizi anlaşmalı olduğumuz SÜRAT kargo ile gönderebilirsiniz. Bizden +90-554-977 98 11 telefon no ile ücretsiz kargo iade kodu almalısınız. Kargo numaranızı kargo çalışanına ileterek aşağıdaki adrese iade gönderebilirsiniz. İade adresi: MAJESTE TEKSTİL SAN.TİC.LTD.ŞTİ. Güzelhisar Mahallesi , Adnan Menders Bulvarı 47 Sokak , No:16 Efeler, AYDIN




İade şartları ve koşulları nelerdir?


Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi teslim edildikten sonra 14 gündür. Ambalajı bozuk, yırtık, delik, ıslak, zedelenmiş ürünlerin iadesi reddedilir. Ürünler tüm ambalaj ve aksesuarları ile yeniden satılabilirlik vasıflarını yitirmemiş olmalıdır. Kullanım sırasında vücuda temas eden ürünler (iç çamaşırı, kulaklık, bijuteri, vb.), kozmetik ürünler, elektronik kişisel bakım ürünleri hijyenik sebeplerle iade edilememektedir. Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.




İade ürün bedeli kredi kartına ne zaman yansır?


İade ettiğiniz ürünler FABRICATOR adresine ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunlukları kontrol edilir. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş, kullanılmamış ürünlerin bedeli kredi kartınıza ortalama 8 iş günü içerisinde aktarılır. Ücret iade işleminin süresi bankalara göre değişkenlik gösterir. İadelerle ilgili her türlü sorunuz için bize destek bölümünden veya +90-554-977 98 11 no'lu destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.




Tarafıma ulaşan ürün sorunlu ise ne yapmalıyım?


Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır. Her türlü sorun için bizimle iletişime geçebilirsiniz : email : info@fabricator.com.tr Destek Hattı : +90-554-977 98 11